مصاحبه با حمید سلیمی رییس سبک کوبه اوزاکا گیلان

حمید سلیمی/هرگز همسو با عده ای تخریب گر به بهانه دفاع از مربی سازنده نخواهم شد

حمید سلیمی، رییس سبک کوبه اوزاکا گیلان و مربی پیشین تیم ملی امید کاراته در سال 2007 (سال 86 13)که به همراه این تیم موفق شد عنوان نایب قهرمانی جهان را کسب کند، گفت: آنهایی که به بهانه دفاع از مربیان سازنده، بدنبال حاشیه سازی هستند فقط یک هدف دارند . تمام تلاش آنها این است در سالی که تیم های ملی رویدادهای مهم قاره ای و جهانی را پیش رو دارند، کاراته را از مسیر اصلی خود خارج کنند.

این مربی سازنده گیلانی که شاگردانی چون محمد غروبی، محمد رضا گیلان پور، فرزام شفیعی و هادی عابدین نیا و... را به کاراته ایران معرفی کرده، به گزارش سایت خبری/ورزشی /رزمی اسپورت 9 ,وی در گفتگو با سایت فدراسیون کاراته اظهار داشت: متاسفانه در چند وقت اخیر عده ای با سوء استفاده از نام مربیان سازنده تیشه به ریشه کاراته می زنند.

سلیمی افزود: مسلماً راه مربیان سازنده و زحمتکش و بی ادعا کاراته از آنها جداست و من به عنوان یک مربی که افتخار پرورش شاگردان زیادی را داشته ام، هرگز دنبال سهم خواهی نبودم و همین که شاگردانم بتوانند در میادین بین المللی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورند، برایم بزرگترین افتخار و پاداش است.

وی با تاکید براینکه هرگز همسو با عده ای تخریب گر به بهانه دفاع از مربی سازنده نخواهم شد، اظهار داشت: خوشبختانه امروز در راس فدراسیون کاراته مسئولانی حضور دارند که همگی شان از جنس کاراته هستند و در بخش مدیریت کلان نیز از تجربه لازم برای هدایت امور برخوردارند. به جرات می گویم اگر برخی ها حاشیه سازی نکنند، کاراته ایران این ظرفیت را دارد که همچون سال 2006، امسال هم در رقابتهای جهانی و هم در بازیهای آسیایی گل سرسبد ورزش ایران باشد.

وی افزود: مسیر موفقیت کاراته ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا در امارات آغاز و به امید خدا تا جهانی آلمان ادامه خواهد یافت، شاید یکی از دلایلی که برخی ها خط تخریب را در پیش گرفته اند همین باشد تا کشتی کاراته از مسیر خود خارج شود.

سلیمی تصریح کرد: نباید به یک عده که سابقه و سیطره آنها بر کاراته کشور مشخص بود و در حال حاضر نیز به تخریب کاراته مشغولند توجه کرد. کاراته ایران متعلق به یک عده خاص نیست بلکه به همه کاراته کاهای ایران در جنوب ، شمال، شرق و غرب کشور تعلق دارد.

مربی پیشین تیم ملی امید کاراته در پایان گفت: سمندر با رای قاطع اعضای مجمع که به واقع عصاره کاراته کشور هستند انتخاب شده و بهتر است این به ظاهر دلسوزان کاراته به بهانه دفاع از مربیان سازنده، به نظرات قاطبه کاراته کشور احترام بگذارند و دست از تخریب بردارند.



نظرات شما عزیزان:

امیر مهدی
ساعت8:58---19 مرداد 1393
سنسی دلسوز از زحمات شما نهایت تقدیر وتشکر را داشته وادامه موفقیت شما وهنرجویانتان را ارزومندیم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : برچسب:حمید سلیمی / رییس سبک کوبه اوزاکا گیلان/مصاحبه, | | نویسنده : محسن باقری |